Friday, May 7, 2010

Tempahan


Melur Indah

bj kak senah....fabrik yg terlalu nipis n jarang...bj ni blubang akibat iron yg trlalu panas...katenye kak senah trlalu sygkn bj ni tu yg die msih nk pakai wlupun da trkena iron....inilah fabrik yg paling mncabar utk aku mnyulam...trkena iron yg byk, fabrik yg trlalu lmbut, nipis n jarang....btl2 mguji kesabaran aku....

setelah mgerah kepala otak ni dgn mmikir dsign yg mcmane harus ku buat n akhirnye bjya jg aku mnutup hmpir kseluruhan fbrik yg brlubang tu....cume myb agak berat sdikit dgn dsign tu...trpaksa letak bunga yg agak besar krn mnutup lubang yg agak besar....





Mutiara Daisy - juge bj anak kak im...




Mekar Beralun - bj ank kak im..




Mutiara Matahari

baju kak im yg mndapat byk pujian....ms ni kak im antar 2 psg bj utk dhiaskn tp oleh krn aku sdg mghitung hari utk bsalin so aku trpksa pulang blk yg 1 lg....aku tkt x smpat nk siapkn n aku da bsalin....mmg tepat tekaan aku....siap jer bj ni aku jait...soknye aku da sakit nk bsalin.....

nasib baik smpat siapkn yg 1 ni....klu x, x braye ngan bj br kak im...hihi...sori ye kak im...ms tupun bj ni smpat pulang slps aku bsalin....





Baiduri Hijau

hujung lengan bj kakak kak im ni dsmbung so die mnta aku hiaskn agar jahitan smbungn tu x nmpak...





Semarak Nur Kasih - bj erin.....merah yg ktrg suke....




Rimbunan Flora (Shimmering Flora)




Juntaian Nur Kasih - bj kakak kak im



No comments:

Post a Comment